Продавець Sofik - интернет магазин полезных вещей розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
485 відгуків
+380 (68) 414-32-62
Менеджер по замовленням
+380 (93) 334-16-69
Менеджер по замовленням

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Методи повернення Повернення товару в інтернет магазин - як це працює? Повернення доступний протягом 14 днів від дати покупки. Набуті товари повинні зберігати оригінальний вигляд, всі оригінальні етикетки і бірки. Повернення товарів можна зробити даними способом: У разі оплати за замовлення на веб-сайт оплата Visa, Mastercard - WayForPay - вам не потрібно вказувати реквізити карти, оскільки гроші автоматично повертаються (впродовж 10 календарних днів після того, як товар пішов на склад) на ту ж карту, з якою було розроблено оплата. У разі сплати замовлення, якщо ви отримаєте - вам потрібно буде вказати дані карти, на яку ми переведемо грошові кошти. . Введіть ФІО повністю і російською мовою (українською) відповідно до ваших паспортних даних (дані власника карти) Ніколи і нікому не повідомляйте cvc код з зворотної сторони вашої карти Повернення товару в поштою- як це працює? При поверненні Нової Пощой: Запакуйте товари, які хочете повернути (в ту ж упаковку в якій Ви отримали товар ) Занотуйте причину повернення в накладну і вкладіть її у посилку (накладна була у посилку разом з товаром). Не накладно також можна прикріпити картки з вказаним вручну номером замовлення та детальним описом всіх недоліків) Коли ви повернете товар через Нову Пошту, вам слід надіслати його на адресу вказаної у гарантійному аркуші. Обов'язково збережіть трек-номер, за яким можна відстежувати місцезнаходження замовлення на сайті Нової Пошти, а також він є підтвердженням того, що ваш повернення відправлено. Повернення грошових коштів займе 10 днів від моменту отримання вас. (Наша компанія не повертає грошових коштів за пересилку непідходящого товару). Для тем повернення або обміну, будь ласка, зверніться до менеджера по тіл. - +3806843262 +380500592581 Повернення через шлюб платить продавець. Повернення через те, що клієнту не зручно, перестав подобається товар і так. - оплачує покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner